طراحی تراکت | طراحی کاتالوگ | طراحی بروشور | طراحی ست اداری | چاپ لیبل | طراحی لوگو  RSS

 تهران، تلفن :  33848096 - 33840280 - 021

مجموعه مقالات آموزش طراحی آموزش عکاسی آموزش فتوشاپ

مقالات آموزش طراحی | آموزش عکاسی | آموزش فتوشاپ

5نکته مهم در تبلیغات چاپی اثر گذار

5نکته مهم در تبلیغات چاپی اثر گذار

5نکته مهم در تبلیغات چاپی اثر گذار


 
بسیاری از کسب و کارها توانایی استفاده از تبلیغات چاپی در روزنامه ها یا مجلات را ندارند، زیرا این گونه تبلیغات برای استفاده مکرر گرانقیمت می باشد، به همین دلیل این کسب و کارها گاهی اوقات اقدام به استفاده از تراکت های تبلیغاتی تک رنگ و ساده می کنند.


 
اما اگر دوست دارید این تراکت تبلیغاتی شما اثر گذاری مناسبتری داشته باشد باید چند نکته را در آن رعایت کنید تا نتیجه مطلوب تری دریافت کنید، این نکات بسیار ساده و ارزان قیمت می باشند.
 
نوع کاغذ در تبلیغات چاپی


متاسفانه بسیاری افراد بدون توجه از کاغذهای رنگی بدون کیفیت استفاده میکنند، در اغلب مواقع طرح زیبای شما به دلیل استفاده از همین کاغذهای بی کیفیت اصلا دیده نمیشود و پیام شما منتقل نخواهد شد.
 
پیشنهاد من به شما استفاده از کاغذ تحریر ۸۰ گرمی سفید می باشد، همین تغییر کوچک و ساده می تواند پیام شما را واضح تر نشان دهد و همچنین طرح شما میان آن رنگهای کاغذی محو نشود.
 
رنگ در تبلیغات چاپی


اگر در حال حاضر تمایلی به استفاده از تراکت های رنگی ندارید و می خواهید تنها از تراکت های تک رنگ بهره ببرید، ممکن است گاهی اوقات نتوانید به خوبی بخشی از پیام خود را درشت نمایی کنید تا بیننده بهتر آن را ببیند.
 
یک پیشنهاد ساده که بسیار ارزان هم تمام خواهد شد، استفاده از چاپ دو رنگ (قرمز و مشکی) می باشد، شما می توانید بخشی از پیامتان را که می خواهید بهتر منتقل شود با رنگ قرمز نشان دهید.

 


 
نقش تیتر در تبلیغات چاپی


هر تبلیغ چاپی با یک تیتر شروع می شود و به اعتقاد تمام متخصصان بازاریابی تمام خوانندگان بر اساس تیتر هر آگهی تصمیم به خواندن آن می گیرند و اگر تیتر شما تنها یک نام تجاری باشد به احتمال زیاد آگهی شما خوانده نخواهد شد.
 
سعی کنید با کمی خلاقیت اقدام به انتخاب یک تیتر مناسب بگیرید، چند وقت پیش یک آگهی که توجه من رو جلب کرد و بسیار خلاقانه از موضوع روز استفاده کرده بود «تا کی میخوای پول بنزین بدی !» یک تیتر بسیار جالب و جذاب که توانسته بود بسیار موفق عمل کند. حالا نوبت شماست که یک تیتر مناسب برای خود انتخاب کنید.
 
شیوه پخش تبلیغات چاپی


متاسفانه اکثر کسب و کارها هدف دقیقی از پخش این تبلیغات چاپی ندارند و بسیار بی هدف اقدام به پخش آنها می کنند، اما اگر قبل از آن بازار هدف خاصی داشته باشید خیلی بهتر و هدفمندتر این تبلیغات چاپی را پخش خواهید کرد.
 
برای اینکه بازار هدف خود را بشناسید از خود چند سوال بپرسید :


۱٫ مشتریان احتمالی شما خانم ها هستند یا آقایون ؟
۲٫ این افراد اصولا توی چه رنج سنی هستند ؟
۳٫ مشتریان احتمالی شما ممکن است بیشتر از کدام باشگاه یا تفریح گاه استفاده کنند ؟
۴٫ آیا مشتریان شما دانشجو هستند یا خیر ؟
 
اگر بتوانید به همین چهار سوال به خوبی جواب بدهید متوجه خواهید شد که چه مکان هایی برای پخش تبلیغات چاپی شما مناسب خواهد بود، ممکن است مشتریان شما خانم های جوانی باشند که حداقل ماهی یک بار از یک آرایشگاه خاص استفاده می کنند و اگر شما بتوانید تبلیغات چاپی خود را با همکاری همان مکان پخش کنید حتما به نتیجه بهتری دست پیدا خواهید کرد.
 
نتیجه گیری از تبلیغات چاپی


تبلیغات در دنیای فیزیکی نیاز به صبر و شکیبایی دارد، اگر پس از یک نوبت پخش توقع پاسخگویی سریع دارید، پس هیچگاه از تبلیغات استفاده نکنید !
 
اگر به دنبال گرفتن پاسخ و افزایش فروش با استفاده از این نوع تبلیغات می باشد، پیشنهاد میکنم کمی صبور و به این روش پایبند باشید، به صورت مکرر اقدام به پخش این نوع تبلیغات کنید تا پس از مدتی به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.
 
پیشنهاد میکنم مقاله ۲۰ قدم تا موفقیت عملیات بازاریابی و تبلیغات را بخوانید تا متوجه شوید که ممکن است چه قدر طول بکشد، یک بیننده آگهی تبلیغاتی به مشتری تبدیل شود.


کلام آخر


برای داشتن تبلیغات چاپی مناسب و گرفتن نتیجه مناسب هرگز عجله نکنید، سعی کنید کمی با برنامه باشید تا تبلیغات چاپی مناسبی داشته باشید ، برای گرفتن بهترین نتیجه سعی کنید به تبلیغات خود پایبند باشد و زمان طراحی هر گونه تبلیغات چاپی سعی کنید نکات گفته شده را رعایت کنید.


 1639,    31  فروردين  1397 ,   آموزش طراحی
hejrat design

وبگاه: https://designh.ir

طراحی تراکت ،طراحی بروشور ، طراحی ست اداری

نظر دادن

آدرس :

تهران،(مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی)
 
تلفن تماس  :  33840280 - 021
تلفن تماس  :  33848096 - 021
تلفن تماس  :  33647838 - 021
(همراه + تلگرام + ایتا) : 41 30 523 0937
 
کانال تلگرام : hejratd@
ساعت کار : 9 صبح الی 5 بعد از ظهر
جمعه تعطیل