چاپ تراکت تبلیغاتی
چاپ تراکت تبلیغاتی
با گذشت سال های سال از چاپ و پخش تراکت تبلیغاتی با موضوعات مختلف همواره مردم وقتی صحبت از تراکت به میان می آید فکر و ذهنشان به سمت و سوی تراکت های سیاه و سفید یا همان تراکت های فوری هدایت می شود . اما امروزه و با گذشت زمان و پیشرفت دستگاه های چاپ ، تحول بزرگی در چاپ تراکت ها صورت گرفته که حتی شما امروزه به سادگی و با کمی صرف هزینه بیشتر میتوانید تصاویر با کیفیت دیجیتال را به صورت تمام رنگی و با کیفیت بالایی در بین عموم مردم جهت تبلیغات کسب و کار توزیع کنید .
ویژگی تراکت تبلیغاتی
1- ارزان و به صرفه ، چنانچه شما یک کسب و کار کوچک و تازه تاسیس داشته باشید شاید ساده ترین و تاثیر گذار ترین راه برای شناساندن خدمات خود به مردم ، چاپ و توزیع یک تراکت تبلیغاتی می باشد
2- محل مناسبی برای درج اطلاعات جزئی تری از خدمات خود به مخاطبان می باشد
3- در صورت توزیع مناسب میتوانید با مخاطب خود ارتباط مستقیم داشته باشید
معایب تراکت تبلیغاتی
همواره تراکت ها با توجه به اینکه تاثیر گذاری آن ها وابسته به نوع پخش ، پوشش منطقه ای و دقیق آن بستگی دارد به طوری که نیروی های به کار گرفته شده جهت پخش می بایست به صورت دقیق مناطق مد نظر را پوشش دهند ، در غیر اینصورت شما به هدف خود که جذب مشتری و معرفی محصولات یا خدمات خود هستید نخواهید رسید و تبلیغات شما با شکست مواجع می شود
-----------------------------------------------------------------------------------
تبلیغات چیست ؟
هر جا که میرویم اطرافمان را تبلیغات احاطه کرده است. پوسترهای بزرگ و تابلوهای نئونی از روی بیلبوردهای خیابانهای شلوغ و ایستگاههای متروی شهرهای بزرگ به ما نگاه میکنند. تبلیغات، صفحات مجلات و روزنامهها را پر کردهاند به طوری که گاهی اوقات فضایی که به خود اختصاص میدهند بیشتر از خود مقالات و مطالب است. تلویزیون هم هر لحظه در حال پخش تبلیغات است و گاهی همین تبلیغات نمایش فیلم را به تاخیر میاندازد. در صندوقهای پستیمان هم تبلیغات چپانده شده است و گاهی اوقات آنها ناگهان روی مانیتور کامپیوتر پیدایشان میشود. چرا و چگونه تبلیغات در بسیاری از جنبههای زندگی ما رسوخ کردهاند؟ و مهمتر از آن، آنها چه تاثیری بر ما، یعنی نحوهی تفکر ما و چگونگی صرف زمان و هزینهی ما میگذارند؟
ما جامعهی مصرفکننده به حساب میآییم. یعنی جامعهی ما بر ایجاد نیازهای جدید و تمام نشدنی متکی است. هر چه بیشتر میخریم، شغل بیشتری ایجاد میکنیم و پول بیشتری در اقتصاد گردش پیدا خواهد کرد. اما بسیاری از مردم خرد جامعهی مصرف کننده را که به نظر آنها به واسطهی طمع و مادیگرایی،به آنها دیکته شده، زیر سوال میبرند. برای مثال، آیا ما باید سیگار، الکل و سایر محصولاتی که برای انسانها و محیط زیست مضر است را تبلیغ کنیم؟ در موضوع تبلیغات، باید اخلاق تبلیغات و جامعهی مصرفکننده را در نظر داشته باشیم. در این مقاله میخواهیم به این موضوع پرداخته و اساسا ببینیم که تبلیغات چیست.